Saknaden är stor. Oändligt stor.

Jag såg varje dag förr. Du hade ett konstant leende när min blick mötte dig och ditt vackra ansikte.

Varje dag var du där, på samma ställe som vanligt, med samma vackra leende, samma vackra hår. Du var min ros i vardagen, det vackra i min tillvaro, min distraktion när jag behövde den. Dina färger matchade alltid min tillvaro i ren pur harmoni. Du var det vackraste jag nånsin sett på D3.

När de jävla ettorna hade sin förbannade jävla stabsöverlämning var de tvugna att sabotera allt för oss. Min bitterhet växer varje dag jag ser att du är försvunnen, och allt för att de satans puckona inte kunde låta dig och mig ha det vi hade för oss själva. Deras avundsjuka på vår kärlek tvingade dem.

- De hade inget val.

Jag hatar uppdraget som gjorde att min sanna kärlek i skolan försvann, mitt allt, min kärlek, min Hannah Montana.

Nu har Justin Bieber ersatt dig. Justin Bieber... JUSTIN JÄVA BIEBER!

Sanna mina ord: Jag ska en vacker dag finna dig på samma vägg, min älskade Hannah Montana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0