Börjar likna något!

Nu har jag en spartansk design, den är vacker, fin, och bäst.

Jag ber om ursäkt till Opera-användare (precis som mig själv) då jag valt att använda mig av CSS till background-gradient och detta innebär att vi (läs du och jag) inte ser den. Ni andra som inte ser det någon gradient i bakgrunden är antagligen dåligt uppdaterade vad det gäller er webbläsare och jag ber er därför att uppdatera eller gå och dö.

Det kan vara så att det även krånglar i Internet Explorer, men det gör allt så jag skiter hel ärligt i att ens testa skiten. Är ni så jävla kassa att ni använder den skiten vill jag be även er att gå och dö.

Helst av allt skulle allt fungera efter hur jag anser saker och ting skall fungera, om det inte gör det kan även dessa saker gå och dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0