Dagens sittning

Idag kom jag fram till att man känner sig otroligt liten när man sitter ner och kollar uppåt. Självklart satt jag ner på tronen när jag kom fram till detta.

Hur som helst; Till sittningen. Jag ska vara toastmaster idag, eftersom jag är så satans grym på det! Det jävliga är att jag skall toasta för nybörjare som inte kan nånting ännu, och dessa sittningar brukar bli långtråkiga och jävliga pga att människor inte lärt sig att man bjuda på sig själv och att spontanitet är jävligt roligt.

Läser nollorna (dvs. Ettorna OCH tvåorna (en gång nolla, alltid nolla)) detta så ska ni fan bjuda på er själva och lära er sånger ikväll, annars blir jag fan besviken och tvingas blogga om min besvikelse. Har hört att det är så man gör nu för tiden.

När vi ändå är inne på ämnet; Fan vad jag egentligen hatar bloggare. Skriv en helvetes massa skit om fan vet vad, men gör det inte på internet! (Hyckleri, eller hur?)
LÅT NÖRDARNA HA SITT JÄVLA INTERNET I FRED! Hade det inte vart för att två nördar stod i ett garage i slutet på 60-talet hade ni haft eran jävla bloggjävel att skriva i, inte kunnat ragga fjortisar på snyggastchatten, eller haft möjligheten att visa din vårtiga, vidriga, ådriga äckliga jävla nuna (ni kan ta bort nuna mot valfritt könsord för manliga könsorganet eller dö).

Fittliv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0